Szkolenie pt. „ABC działalności gospodarczej – jak rozpocząć i prowadzić własną firmę?” - Gorzów Wlkp.

 

W związku z problemami technicznymi związanymi z działaniem formularza zgłoszeniowego prosimy o dokonywanie zgłoszeń telefonicznych pod numerami telefonów: 95 7390-380; -377; -378; -386 lub na adres email: lpi@lubuskie.pl. Przepraszamy za utrudnienia. 

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Gorzowie Wlkp., działający przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, zaprasza na szkolenie dotyczące zakładania działalności gospodarczej, które odbędzie się w środę 12 kwietnia 2019 r. w godzinach 10:00 – 14:00 w Gorzowie Wlkp.

O szkoleniu

Podczas szkolenia przekazane zostaną informacje dotyczące możliwości pozyskania środków zwrotnych i bezzwrotnych na uruchomienie własnego biznesu. Wskazane zostaną dokumenty, strony internetowe oraz podmioty oferujące unijne środki. Omówione zostaną prawne aspekty zakładania działalności gospodarczej, zobowiązania przedsiębiorcy wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz Urzędu Skarbowego. Szkolenie kierowane jest do osób fizycznych planujących założenie własnej działalności gospodarczej.

Miejsce spotkania

Szkolenie odbędzie się 12 kwietnia 2019 r. w godzinach 10:00 – 14:00   w Gorzów Wlkp. w budyneku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Zbigniewa Herberta przy ul. Sikorskiego 107 (sala konferencyjna nr 216, II piętro).

Więcej informacji

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza powyżej „weź udział”. Na zgłoszenia czekamy do 11 kwietnia 2019 r. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Gorzowie Wlkp. pod numerami telefonów: 95 7390-380; -377; -378; -386.

O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy!

 

 

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 107, sala 216

12.04.2019 - 12.04.2019